Olinkin onnistunut jo jonkin aikaa pysyttelemään erossa nettikauppojen houkutuksista, mutta nyt viikonloppuna jouduin hieman taipumaan. Mä olen istunut tuntitolkulla koneen ääressä tarkoituksenani väsätä yhtä koulutehtävää, mutta motivaation ollessa nollassa voitte arvata millaisilta nettisivuilta minä olen sitä inspiraatiota etsiskellyt. Opiskelumotivaatiota ei valitettavasti ole yhdenkään puljun valikoimissa, mutta jotain vaatekaapin täytettä sentään sain tilattua. 


1241899913_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olin kuolaillut tuota yllä näkyvää Asoksen nahkalaukkua jo alennusmyyntien alusta saakka, mutta vastustellut tilaamista vedoten mitä käsittämättömimpiin syihin. (siis nehän on ihan tekosyitä, kun yrittää selittää itselleen miksi muka EI tarvitsisi mustaa niiten koristeltua nahkalaukkua) Eikös tuo ole aivan kuin minua varten tehty Nyt kun veska oli tarjolla 21£ hintaan, en keksinyt tilipäivänä enää ainuttakaan syytä olla adoptoimatta laukkua itselleni. Vielä kun Asoksen postikulutkin ovat laskeneet varsin ystävälliselle tasolle, ei tarvinnut enää epäröidä hetkeäkään. Laukun lisäksi klikkasin ostoskoriini yhden 12 £ hintaisen farkkuhameen, pinkin trikoohuivin ja yhden kaulakorun. Toivottavasti paketti tulee jo ensi viikolla, niin näette kaiken sitten.

Eilisiltaisesta ostoksesta meillä onkin sitten syyttäminen nimimerkillä Jane kommentoinutta lukijaa, joka tuon paljettiharakan unelman minulle linkitti.

1241968610_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olenkin jo jonkin aikaa metsästänyt uutta paljettiboleroa vanhan tissien kohdalta hieman nihkeäksi käyneen tilalle. Tuo henkkamaukan yksilö kustansi 24,90 € ja siitä jopa löytyi toiveita herättävä koko XL, joten tilaukseenhan se lähti. Hieman kyllä tuo paljettikuorrutus näyttää sellaiselta, että ne voi törröttää ikävästi, mutta senhän näke sitten livenä. Testataan ensin ja tuomitaan vasta sitten. Samaan pakettiin nappasin myös yhden tuubimekon ja tajusin vasta tilausvahvistuksen tehtyäni, että se taisi olla turhaa, sillä en ole hanakasta metsästyksestä huolimatta ole onnistunut löytämään itselleni kunnollisia olkaimettomia liivejä, joten kaikki olkaimettomat vaattet ovat tällä hetkellä pannassa. Onneksi on palautusmahdollisuus. 

Ja patamaijan edelliseen postaukseen jättämään kommenttiin viitaten, tilaa ihmeessä!! Täytyy sitä vaatekaapissa olla hieman säihkettä. :D

Että sellaisia sortumisia tällä kertaa. Jos nyt sitten jatkaisin sen kouluhomman epätoivoista työstämistä... Lähettäkää mulle energiaa ja motivaatiota! Enää ensi yö aikaa!