Voi hemmetin hemmetti. Eilisiltaiset "päikkärit" kostautui sillä tavoin, että tuli sitten kukuttua valveilla lähes kahteen saakka yöllä ja mitäs parempaa tekemistä siihen aikaan voisikaan olla kuin plärätä eBayn loputonta kenkävalikoimaa. Ja nyt mä olen ihan kuin kissa pistoksissa ja käyn itseni kanssa sekavia vuoropuheluita puolesta ja vastaan, että voisinko/pitäisikö tilata kahdet suunnattomasti sydäntäni sykähdyttäneet korkkarit. Ajatelkaa, olen pystynyt vastustamaan kiusausta jo 18 tunnin ajan!!

1242404192_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja kyllä mä muistan sen "ei muovikengille!"-mantran, jota olen koittanut viime aikoina toistella, mutta täytyy sanoa, että noiden kaunokaisten kohdalla olen hyvinhyvin vaarassa taipua tuosta asiasta. Olen metsästänyt jotain tuon näköistä jo tovin, eikä vastaan ole tullut yksiäkään, jotka olisivat saaneet minut näin tolaltani. Mä olen ihan varma, että nuo jalassa mä muuttuisin sekunnissa ihan käsittämättömän häikäiseväksi ja upeaksi ja ne saisivat kaiken tuntumaan mahdolliselta. Noi on niiin itsetunnonkohotuskengät, että! :D Hintaa tuolle itseluottamusannokselle tulisi postikuluinenn reilut kolme kymppiä. Ei paha.


1242403069_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toinen jo pidempään eBayssä toistamani hakusana on ollut peeptoe/open toe boots ja tuossa ne olisi aikalailla just sellaisina kuin olen toivonut. Jotain muuta kuin mustaa ja tuo kiva reikä toisi hieman keveyttä ja ilmavuutta. En kestä. Pulju olis sama kuin edellisillä täydellisyyksillä, joten postikuluissa säästäis muutaman euron tilatessa molemmat yhtäaikaa. Hintaa näille tulisi postikuluineen alle kolmekymppiä.

Mä en tiedä miksi mä nyt kiduttelen itseäni tällä pähkäilyllä, jonka mä tiedän kuitenkin päätyvän niin, että muutaman viikon päästä nuo muuttavat meille. Mähän olen pyrkinyt hankkimaan vaan viime aikoina vain sellaista mihin tulisesti rakastan ja nämä olis nyt just sitä kategoriaa. Olen jättänyt ihan suunnattoman monet sellaiset himotusta aiheuttaneet jalkineet tänä vuonna kauppaan, jotka olisin aiemmin jo epäröimättä kantanut kassan kautta kotiin. Ja jos nyt siis taas lupaisin heivata parit vanhat tuonne saattohoitolaatikkoon odottelemaan kirpparillepääsyä, mikäli nuo tilaan. Seliseliseli. Onko tällainen itselleen perustelu ja selittely normaalia? Onko se merkki terveestä harkintakyvystä vai jostain ihan muusta? Mut hetken mä vielä leikin järkevää ja harkitsevaa kuluttajaa ja sorrun tilaamaan ne ehkä vasta huomenna.. :D