Mää tiiän, et Kaikkii lukijoita kuitenki aina salasesti kiinnosttaa kauheesti kaikkien plokkaajien poikaystävät ja suhehommat. Mää ennoo kauheesti viittiny esitellä mun ukkoo täällä plokissa, kun jotenki o aina tuntunu, ettei se oo tarppeeks tyylikäs. Kato kun sellasten rumien ja tyylittömien kans seukkaillaan vaan iha sallaa neljän seinän sisässä ja ne on sit ne kommeet yksilöt joita talutellaan ulukona muitten kiusaks. Mut nyt mää aattelin, et ku kerrankin äijä tuunas ittesä niin edustuskunttoon, niin nyt mää kehttaan näyttää sitä varovasti taas teillekki. Mut varokkaa vaan tytöt, saattaa kuulkkaa sydän jättää parit lyönnit välliin, kun vilikasette tuota kuvvaa.


1243019483_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eipä vissiin oo aika kuuma! Levikset ja kaikki! Ja noi kultaset korvarenkaat tuo jotenki sellasta ihanaa paha poika fiilistä tuohon kokonaisuutteen. Mä olinki jo iha tippa linssissä miettiny, et miksei ennää noita ihania silikkitakkeja oo näkyny, kun ne on kuitenkin niin miehekkäitä ja niistä tullee jotenkin turvallinen olo, kun muisttaa et iskälläki oli tommonen sillonku mä olin pieni.  Ukko muuten halus hieman nolona huommauttaa, että tuossa kuvassa nuo farkut on tuolleen pöljästi vähän turhan allaalla, et kuulus olla korkkeemmalla korvissa ja mä oon kyllä ihan sammaa mieltä. Ne sellaset kainaloista ahistavat farkut kun on just sellaset, jotka korosttaa niin hienosti noita kropan miehisimpiä osa-alueita.

Tuon ilimestyksen nähtyänne teiän ei varmaan oo vaikkee ymmärttää et miks mää olin tuona iltana niin pirun ylypee siitä. Ja ihan oli värikoordinaatitkin kohillaan, että varmasti kaikki näki, että se oon minä joka tuon komistuksen kanssa kulukee.


1243019448_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  • pikkumusta/GT
  • rusettiavokkaat/Lauren B. Italialaista disainia
  • bleiseri/Luhta, kotimaista huippulaatua
  • laukku/kirppislöytö

Ilta oli niiin ihana, että! Mä olin tietovisassa yhen sellasen toisen aika kuuman miehen parina ja me voitettiin ihan sen takia, et mää tiesin kaikki BH 90210 päähahmojen nimet kokonaisuuessaan. Ja miksen tietäs, kun kuitenkin se kelly on meikäläisen tyyli-ikoni numero 1!! Kattokkaa ny vaikka!!

1243022785_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihan en kehannu suoraan matkia, ku aattelin, että mulle passaa tuo keltane niin paljo punasta pleiserrii paremmin ja ei tosiaan menny taaskkaan mettään meikäläisen tyylitaju.

Kun olttiin kerranki laittauttu niin huolella koko sakki, niin pitihän sitä sitten lähttee vähän esittäytymmään paikallisseen. Mä vedin pikkusen keikanki siellä lähiökuppila Ruiskumestarissa. Oli tuo essiintymisasu niin kohillaan, että oli ihan pakko hivellä kaikkien kanssaeläjien korvia laullaa luikauttamalla yks kipale Kokkolan Kaijan tuotannosta. Se oli se mua itteeni niin kovasti koskettava piisi Tinakenkätyttö. Ja pittää kyllä sannoo, että yleisö oli tosi hyvin mukana. Johtu varmaan pitkälti siitä, että olin niin uppeen näkönen ja show oli kohillaan. Yks tuli kyllä jäläkeenpäin sanomaan, että mullon hyvä ääni, mut mää tyydyin sit vaan kysäsemmään siltä, että montako se oli mahtanu juua.

"Hei, ei, ei, en sitä salaa
näillä teillä loppuun palaa,
tinakenkäni on sulaa laavaa.
Tule, tule siis ennen aamua
et täältä muuten enää löydä mua
kun aurinko nousee on pakko liikkua"


PS. Seuraavaksi mä aattelin kopioija Kellyltä tämän tyylin:

1243022869_img-d41d8cd98f00b204e9800998e