Arvatkaas miten nyt kävi? Mulla oli tosi monta asiaa joista mun piti kirjoittaa, esim. tämänpäiväinen vierailuni Vapriikin kenkämuseossa, bussipysäkillä kauhistuttaneet kulmakarvat ja niistä poikineet aatokset, jatkomietinnät blogin ulkoasusta + monta muuta pientä asiaa, mutta.. Mä tajusinkin just miten paljon kello on ja miten Tampereella ollessani postiluukusta kolahtaneet naistenlehdet odottavat kutsuvana minua sänkyyn, joten tyydyn tylsästi postaamaan päivän asun. Mä yritän pitää kaikki ne päässäni pyörineet jutut muistissa ja jakaa ne kanssanne myöhemmin.


1240424329_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvan nappaamisesta kiitokset kuvaaja-guru Veli-Matille!!

Lähtiessäni maanantaiaamuna Tampereelle nakkasin vain nopeasti jotain vaatetta kassiin ja keskityin lähinnä stressaamaan sitä ehtisikö muru saalistaa Faith no more liput ennen kuin minua piti lähteä heittämään junalle. (ehdittiin ensin jo säikähtää, mut saatiin liput. Mr. Patton, Here I come) Montaa vaatekappaletta ei matkaan ollut kiireessä eksynyt, mutta paljoako sitä nyt pariksi yöksi tarvitseekaan. Mukana oli päällä näkyvien lisäksi yhdet mustat leggarit, pitkä valkoinen toppi ja maanantiana hameen kaverina ollut t-paita. Melko minimaalinen matkavarustus sanoisinko. Vaikka valintaprosessi perustuikin "haistele mitkä kamppeet haisee vähiten"-menetelmään, osoittautui yhdistelmä yllättävän toimivaksi. Tykkäsin.

  • farkkuhame/Only, kirpparilta
  • t-paita/Nanso (kyllä, jouduin taipumaan ja ostamaan sen myös mustana!)
  • kashmir-neuletakki/Mamman tuliainen Italiasta
  • tennarit/ei tietoa merkistä, Kenkäkauppa Saastamoinen

Pääsiäislomalla ostamistani hameesta ja tennareista on tullut reilussa viikossa todelliset suosikkikamppeet ja hame onkin päätynyt päälle jo ainakin kuutena päivänä. Ja miten olenkaan tullut toimeen ilman tuollaisia kaiken kanssa sopivia mukavia super-kenkiä, en tajua.

Nyt Olivian kanssa peiton alle! Ja taidan mä saada bonuksena sinne yhden miehenkin.. :D