Lupailin edellisessä postauksessa hieman lähemmän tarkastelun mahdollistavia kuvia uudesta rakkausrotsistani, joten tässäpä olisi. Kaiken tarpeellisen taisin takista jo eilen kyllä sanoa. Se on pehmeä ja istuva ja ihana ja kaikkea mitä olen toivonut ja ajan myötä se tulee toivon mukaan vain paranemaan. Odotankin jo innolla aikoja, jolloin takki on jo saanut hieman osumia eikä enää näytä niin uudelta ja kiiltävältä. Mä tahdon siihen nopeasti lisää särmää ja rokkia!


1239572637_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tykkän erityisesti noista olkapäiden tikkauksista. Kauluksen remmi on irroitettavissa. Klikkaa kuvat isommiksi, jos yksityiskohdat kiinnostaa.

1239572625_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tajusin muuten tuossa muutama päivä sitten, että kaikki tämän vuoden parhaat ostokseni ovat olleet mustaa nahkaa; ketjulaukku, tämä takki ja Vaabondin nilkkurit. Nahka on parhautta.

Alla vielä asu torstai-illan Amorphis-keikalta. Päällä oli useasti hyvöksi havaittu perussetti, joka oli helppo heittää kiireessä päälle sen enempiä miettimättä. Nuo punaiset korkkarit vaan tuo niin kivan pikku lisän mustiin normiasuihin, että päätyvät jalkaan lhes luvattoman usein. Ja ah, mä olen sitä mieltä, että toi takki on kuin tehty mun rokkitukkaa varten! Tai itse asiass toisinpäin, mä nimittäin sanoin viime viikolla kampaajalle mennessäni, että "mä haluan tukan, joka sopii yhteen mun uuden rotsin kanssa". Aika pätevä ohjestus, don't ya think? :D


1239572654_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  • lateksileggarit/Only
  • valk toppi/GT
  • musta pusero/H&M
  • nahkatakki/Saki, Ratsula
  • korkkarit/Seppälä
  • kaulaketjut/Lindex ja Indiska

Vielä kaksi päivää vapaata jäljellä! Ihan mahtavaa, kun on saanut ajatukset irrotettua ihan totaalisesti töistä. Huomenna kylläkin on vuorossa kummipojan 1v kuvien ottaminen, mutta se nyt ei tunnu lainkaan työltä, vaan on pitkästä aikaa oikeasti mieleinen kuvaushomma. Studiota ei tietenkään käytössä ole, mutta ajattelin hyödyntää   lasteenhuoneen iloisen väriset seinät ja pyrkiä pärjäämään pitkälti luonnonvalolla, joten kivat kuvat varmaan saadaan aikaiseksi mikäli pikkuherra vaan on toipunut flunssastaan.

Miltä mun rakkauden kohde teidän silmään vaikuttaa?