OUJEE, mulla on nyt pieni pala  himoitsemaani seeprakuosia. Olen jo kuukausitolkulla miettinyt, että missä muodossa kartuttaisin vaatekaappini raitaominaisuuksia. Omistan yhden seepra-kietaisupaidan, joka on ostettu muutama vuosi sitten ja on edelleen super ihana, mutta viime aikojen seepra hehkutus muotimaailmassa sai minut haluamaan lisää. Mietin esim. kenkiä tai jo monella nähtyjä legginssejä, mutta en ole löytänyt riittävän kauniilla kuosilla varustettuja korkkareita ja leggareissa seepra puolestaan tuntui useimmiten pelkkään mustaan jalkansa verhoavasta hieman liian kalsarikuosilta. Ratkaisu löytyi jälleen kerran mistäs muualta kuin eBaystä, ja vielä halvalla.

 

Joku Hong Kongilainen rättiputiikki tarjosi ihania seepra-pashminoita reilun 7 € hintaan ilman postikuluja. Lapun ja kuvauksen mukaan huivin materiaali on 70% kashmiria ja 30% silkkiä. Halvan hinnan vuoksi mua hieman epäilytti voiko materiaali pitää paikkansa, mutta mamma tiesi kertoa asioita eritasoisista kashmirmatskuista, joten taitaa se lappu pitää paikkansa. Oli siis hyvä ostos. Jei!

 

Toinen ostos pääseekin esille päivänasussa. Voitteko uskoa, minulla on päällä väriä!!! Vihreä lepakkohihainen paita löytyi Vero Modasta vitosella, eikä sitä voinut vastustaa, kun malli oli noin ihana ja väri toi mahtavan kevätfiiliksen.

  • pusero/Vero Moda
  • leggarit/H&M
  • turbaani/H&M
  • saappaat/Asos
  • kaulakotu/Lindex

Töissä mulla kyllä oli mustat balleriinat, mutta noilla saappailla oli hyvä kävellä töihin. Ja joku kommenttiboksissa toivoikin näkevänä kyseiset kengät jalassani. Ovat muuten osoittautuneet ihan huippuhyviksi jalkineiksi, ovat todellakin kaikkien niiden 16 vai 17 euron arvoiset!

 

Loppuun kidutan teitä vielä nassukuvallani, koska mun mielestä, toi mun huulikiilto näytti ihan hirmu kivalta ton vihreen puseron kanssa. Joku laatikon pohjalta löytynyt ihan käyttämätön Diorin kiilto kyseessä. (joo-o, mulla on oikeesti niin kauhee läjä kyseisen merkin huulikiiltoja, et niitä voi tosiaan löytää laatikoiden ja kassien pohjalta. :D )

Yhyy.. muilla alkaa viikonloppu, mut mulla on tietenkin töitä huomenna, kuten lähes aina lauantaisin. . (on ihanaa olla valokuvaaja!) Ja ihan kuin huominen ei olisi tarpeeksi, täytyy mun raahata ruhoni sunnuntainakin hommiin ja mennä edustamaan studiotamme häämessuille täällä Porissa. Yyh. Tervetuloa siis Pripoliin tuijottelemaan jotain hääpukunäytöksiä ja vaikkapa minun ottamiani hääkuvia.


Tällä hetkellä huuto.netissä olevien kamojen huutoaika loppuu osassa sunnuntaina ja osasa maanantaina, joten muistaakapa käydä huutelemassa, jos jotain itsellenne mielitte. Koitan .pian saada lisäiltyä vielä ainakin yhden satsin tuotteita.