Johan tässä taas ehti hiljaiseloa taas ollakin. Huomenna on taas lähtö Tampereelle kouluun, joten tämä viikko on mennyt tuskastellessa tehtävien kanssa ja myös töihin paluu on vienyt oman energiansa. Eilenkin illalla törötin studiolla yhteentoista saakka epäonnistuen useammassakin kuvayritelmässä. Vaikka pääsinkin kotiin vasta kovin myöhään, päätin lähteä moikkaamaan kavereita baariin, jotta sain edes yhden kerran tällä viikolla syyn pukeutua. Olen nimittäin hiihtänyt koko viikon verkkareissa ja tuplavillapaidoissa, kun töissä ei ole joutunut asiakaskontakteihin ja olen vain palellut koneen äärellä. Pidemmittä löpinöittä sitten kuitenkin eilisen yllätyksettömään asuun.




  • kiiltolegginssit/Lindex
  • mekko (vetskari selässä)/H&M, vetoketju ostettu itse
  • kengät/Bianco
  • clutch/GT
  • kaulakoru/Lindex
  • tähtikorvikset/H&M
Noi kengät onkin sitten jotakin, mistä minulla on teille tunnustettavaa.. Lainaanpa itseäni edellisestä postauksesta, "..ja olla ostamatta enää yhtään vaatetta, laukkua taikka kenkiä tässä kuussa." Jep, ei mene asiat aina niin kuin lupaa, etenkään kun kyse on minusta + kengistä. Nuo violetit namuset ovat nimittäin eilispäivän hankinta. Menin kaupungille pikaisesti hakemaan tarvikkeita kuvauksiani varten ja ihan väkisellä Biancon ikkunassa komeilleet 75% alennuksista kirkuvat kyltit kiskoivat minut sisään. No mutta, noille on hyvä puolustus.. on ihan totta!! Olin sovitellut kenkiä jo normihinnalla (59 €) pohtien tuhlaavani niihin lahjakorttini toisen puolen. Koska kengät eivät mielestäni kuitenkaan olleet rakkautta aivan kuuden kympin edestä, jätin ne viisaasti kauppaan, törmätäkseni jälleen uskomattomaan kenkä-munkkiini. Eilen kaunokaisissa komeili ilahduttava hintalappu 14,75 €! Eli lahjakortti kehiin ja siitä jäi edelleen yli kolmekymppiä. Miettikää, minä en saa yhtä Biancon satasen lahjakorttia tuhottua. :D





Lisukkeena asulla oli henkkamaukan bleiseri. Ja kyllä, tollasella varustuksella mä heiluin ulkona, ei siis ollut enää mitään takkia lisänä. On se kiva kun baareihin joissa käyn, on maksimissaankorttelin verran matkaa. :)


Koska en jaksa nousta täältä sängystä etsimään mun kännykän piuhaa, ette saa kengistä lähikuvaa ainakaan tähä postaukseen. Ei kun saattepas! Nuo kengäthän löytyvät postauksesta, jossa alunperin pohdiskelin, että mihin lahjakorttini käytän. Ja mitäs siellä noista sanoinkaan.. "Mutta eiköhän mulla noita perusmallisia korkkareita ole jo siinä määrin, etten viitsi ostaa jotain "ihan kivoja" viemään tilaa kenkähyllystäni." Nii-in.. kuudenkympin hintaan, mut kuka voi olla ostamatta ihan kivoja violetteja! peruskorkkareita alle viidellätoista erurolla? No en näköjään ainakaan minä.


Mitä kenkiin tulee, niin se mun Asoksen paketti saapui vihdoin perjantaina ja oli noudettavissa Valintatalosta! Outoa. Normaalisti DPD:ltä ovat soittaneet, että sulle olis paketti, koska oot kotona. No mut, toi oli kyllä ihan kätevä systeemi kans, se valintatalo kun on tossa parin korttelin päässä. Ne saappaat oli ihan superhyvät, niistä aionkin postata ihan erikseen yhden jutun tossa myöhemmin. Ja mitä niihin mahtaviin gladiaattorikorkkareihin tulee, niin ne oli livenä vielä astetta mageemmat kuin kuvissa, mut ne on ihan sairaan korkeat! Siis jopa mun mittakaavalla. En ole mitannut korkoa, täytyy sekin tehdä, mut jotta niiden kans vois unohtaa epämukavuuden olis varmaan oltava muutaman promillen kännissä. Mut toisaalta ne on niin tappajat, et promillet + ne korot = ei hyvä. No mut, on sitä ennenkin kärsitty kenkien vuoksi. Ja niiden vuoksi kyllä voin kärsiäkin hieman. Täytyy siis käyttää niitä tiaisuuksissa joissa tietää voivansa istua suurimman osan ajasta. :D

Lankeamuksista lisää vielä sen verran, et ollessani maanantaina kaverin seurana kaupungilla tein itsekin ostoksen. Lindexiltä lähti mukaan kahdet mustat nahkahanskat puoleen hintaan, mut niitä ei lasketa tuhlailevaksi shoppailuksi, koska ne oli ollu mun ostoslistalla jo viime talvesta saakka. Mun hanskarepertuaarista löytyi nimittäin ainoastaan punaiset, keltaiset ja viininpunaiset nahkahanskat ja ne nyt ei vaan oikein sovi mun tämänhetkisiin kamppeisiin. Ja sitä paitsi, missähän ne keltaiset edes on.. Ja tännekin tuli jo oikea talvi, joten aamulla sitä iglua raapiessa tuolta parkkiruudusta hanskat on ihan pop. Eli kyseinen ostos on täten julistettu synnittömäksi!


Sit mun pitäiskin alkaa viimeistelemään mun yhtä kouluun menevää dvd-esitystä. Äänihommat on vielä vähän kesken ja se kouluun meno on tosiaan huomenna.. hieman kuumottavaa. Mut loppuun laitan vielä yhden eilen illalla kuvaamani kuvan. Kyseessä pistemäisen valon harjoitus ja sen nimi on Päätepiste. Tai tässä postauksessa sen pitäis varmaan olla Langennut enkeli. Tykkään kuvasta itse kovasti, siis jos ajattelen pelkällä estettisellä tasolla. Mut mitä koulukriteereihin tulee, niin ei tota oikeastaan voisi edes palauttaa, mut nyt ei ole tähän hätään parempaakaan. Menee siis todnäk. uusintaan. Huoh.. keväästä on tulossa pitkä ja kivinen, jos mielin päästä näyttökokeeseen.. Wish me luck!





Leppoisaa sunnuntaita kaikille!