Käytiin pomon kanssa heittämässä aamulla yksi bändikuvauskeikka ja hyödynsin tilannetta sen verran, että kerrankin saatiin päivänasukuva jossain muualla kuin mun makkarin oven edessä. :D Itse asu on tota perus työpäivähuttua, eli trikoota trikoon päällä. Aamu-unisen ja kampaajalle pääsyä kiihkeästi odottavan naisen pelastus on tietenkin hattu. Mulla on edellisestä parturireissusta oikeesti jo n. kahdeksan viikkoa. Tilanne on karmaiseva. Mä muuten tiedän aina paljon tarkemmin mun kampaamokierron kuin mun kuukautiskierron.. täytyiskö jotenkin huolestua?



  • t-paita/GT
  • legginssit/H&M
  • hame/Seppälä
  • saappaat/Asos
  • hattu/joku ketjukauppa Nizzassa
  • korvikset/Lindex
  • kashmir-neuletakki/mamman tuliainen Italiasta

Aika hyvin taas nuo ketjuliikkeet edustettuna.. ei puuttunut kuin KappAhl. Toi GT:n teeppari on muuten aika outo näky mun päällä. Minä en kauheesti harrasta printtejä, enkä myöskään normi teeppareita, mutta jotenkin tuon kohdalla tuli ihan pakottava tarve hankkia yksi sellainenkin kaappini. Yksi syy miksen oikein tykkää käyttää printtipaitoja, on tissit. Kuten kuvastakin huomaa menee kuva aina melko plörinäksi tosta puskurien alta. Tällä kertaa tolta paidan tytöltä puuttuu leuka. Usein kuvat siis muuttuvat joksikin ihan muuksi minun vetäessäni paidan tötteröideni päälle. Esittävä taide ei siis oikein sovi vartalooni. Tunnustaako joku muu saman ongelman? Pitäis tehdä sellaisia printtipaitoja, joissa olis pieni tyhjä rako kuvan keskellä ja sitten kun paidan vetäis päälle, niin ylä- ja alaosa optisesti yhdistyisivät sen tyhjän osan mennessä tissien alle piiloon. :D

Sit vois vielä tehdä vaikka puoli tuntia hommia ja lähtee sen jälkeen kotiin. Kämppä kaipais kipeästi raivaamista, jotta kehtaa maanantaina päästää sen radiotoimittajan sisään.