Tiedätte varmaan sen olon, mikä tulee, kun näkee ihastuksensa kohteen. Sydän alkaa hakkaamaan ja kämmenet hikoaa eikä tiedä, että kattoisko päin vai kipittäiskö äkkiä ohi. Seuraavaa tapaamista odottaa ihan sydän sykkyrällä ja mietiskelee, et miten sitä lähestyis ja uskaltaisko sanoa mitään. Haaveissaan kehittelee kaikkia ihania mielikuvia siitä millasta olis olla yhdessä...

No entäs se tilanne, kun ollaan tavattu vasta netissä, mut se toinen tuntuu jo sen perusteella ihan mahtavalta ja ne ekat treffit jännittää ihan sikana. Minkähänlainen se on livenä? Mitenkähän  meillä juttu luistaa? Ainakin kuvassa se oli upee!


Mulla on nyt just kaikki tuo tunteiden sekamelska päässäni...
2099769.jpg

Tavattiin Biancon nettitreffipalvelussa. Ulkosesti toi tyyppi on ihan just mulle tarkoitettu, mut hänestä sai kyllä aika vaativaisen kuvan; "189 €". Mä ajattelin uskaltautua kuitenkin treffeille, siitäkin huolimatta, että se voi sitten kyllä olla menoa, sekä minun että veronpalautusten.
Biancon lahjakorttia on jäljellä vielä viiskymppiä, mut ei se noiden kanssa vielä kovin pitkälle auta..

Mä en saa varmaan yöllä unta. En voi lakata ajattelemasta noita kaunokaisia. :P

Noista tuli muuten hieman mieleen nämä esim. tukkaikonini, Rihannan, jaloissa nähdyt Louboutinin Ariellat. Tosi nuo omat rakkauteni ovat melko paljon kesymmät, mutta tällä kertaa just hyvällä tavalla.

2099832.jpg

Jotta sellasta kuolausta tällä kertaa.. Ja jotta nyt kävisi selväksi tämä mielenvikaisuuteni kenkien suhteen, kerrottakoon, että minua ei estä haaveilemasta uusista ihanuuksista edes, se, että edelliset uudet hankinnat saapuivat eilen. Ne edellisessä postauksessa esillä olleet punaiset Bronxit ehtivät jo luokseni ja odottavat nyt mokkaharjan lempeää kosketusta ja suojasuihketta pintaansa. Kenkien kunnosta päätellen vasemman jalan kenkä on uinunut tyytväisenä laatikossa, kun taas oikea on ollut sovituskenkänä kaupassa, eli se on hieman kulunut. Mutta kysessä ei ole mitään niin kamalaa, että se minua haittaisi. Yli sata euroa maksaneet mokkanilkkurit olisivat ihan samannäköiset yhden käyttökerran jälkeen, joten alle kahden kympin hinnalla nielee kevyesti pienet kauneusvirheet. Ja sitäpaitsi, tuskin kukaan tuijottelee jalassani olevia kenkiä mistään lattianrajasta. Eli lopputuomio on, että "hyvät kaupat!".

Mutta mitä olette mieltä, voisiko mulla olla yhteistä tulevaisuutta noiden vaativien nettituttavuuksien kanssa?