Olen viime viikkoina turvautunut lähes joka päivä huiviin tai turbaaniin ja se on selvä merkki siitä, että kuontaloni on kasvanut sietämättömiin mittoihin ja sen hallitseminen on käynyt mahdottomaksi. Tarvitsisin siis kipeästi luottokampaajani apua. Hänkin jaksaa aina ihmetellä hiusteni käsittämätöntä kasvuvauhtia, joka itsestänikin tuntuu välillä ihan yliluonnolliselta. Kun vaan olisikin varaa käydä leikkauttamassa hiukset kolmen viikon välein!

Olikohan se Trendi lehti, jossa mainittiin takaa lyhyen ja edestä ja päältä pidemmän tukkamallin olevan nyt kuumaa kamaa. Mä olenkin ollut siiten ihan huomaamattani tosi trendikäs jo jonkin aikaa. En vaan tajua miten tämä läjä ei ihan joka hetki näytä ihan "straight from the catwalk"-materiaalilta. :)

Miksei mun tukasta voi saada yhtä hyvän näköistä kuin Rihannalla? Johtuisikohan se siitä, että oma karvakasani on karkean afro-jouhen sijaan tällaista taipuisaa ja ohutta kuin silkkilanka. Mut aina mä voin unelmoida. Eli mä haluisin tukkani näyttävän yhtä siistiltä kuin tuolla laululintusella.

1817595.jpg


1817596.jpg

Mä en ikinä saa noita etuhapsuja asettumaan yhtä siistin näköiseksi. Johtuisko se siitä, että minä en ole hiusammattilainen, toisin kuin ne tyypit jotka laittaa Rihannan karvoituksen kuosiin aina ennen julkisia esiintymisiä? Nyt lotto vetämään, mä haluan palkata kokopäiväisen henkilökohtaisen kampaajan!

1817597.jpg

Tän alimmaisen kuvan kanssa vois mennä ens kerralla parturiin. Mut sit taas toisaalta.. mun tukka vaatis tollasen etuosan luomiseksi suoristusrautoja ja mä jaksan käyttää niitä ehkä kahdesti kuussa. Mulle taitais olla kätevintä vetää kalju ja hankkia pari kivaa peruukkia. Olis huoletonta ja helppoa hiusten laittoa!

Ps. On tosi hullua, mutta mä huomasin pitäväni Rihanna Disturbia-biisistä ja etenkin se video on mahtava! Siinä se tukka vasta onkin upea. Koko se mustanpuhuva tyyli piikkikorkoineen, korsetteineen ja mustine silmämeikkeineen vetoaa minuun kovasti. Miksi, oi miksi, en voi näyttää yhtä hyvältä?