Juhannusaattona vietin iltaa ystäväni pauliinan kanssa grillaten ja saunoen. Ja perus tyttöilyiltaan kuuluu tietenkin myös pakkelin sutiminen naamaan, vaatteista stressaaminen ja kaupungille kiiruhtaminen. Itsellä jäi tuo vaatteista stressaaminen väliin, sillä olin vetäissyt alla näkyvät kamppeet hätäisesti niskaan ja Paukun luo lähtiessä ja silloin asun lähtökohtana olivat uudet rakkulaisia jalkapohjiani hellivät hopeanuolet. Vaatteiden valintaan käytetty aika: noin minuutti.

1663580.jpg

Uudet kenkärakkauteni kuitenkin toimivat juuri niin kuin ajattelinkin ja niidenkin ympärille saai koottua kohtuullisen toimivan bile-asun. Ja minä kun olen vuosia ajatellut tennareiden olevan ainoastaan tylsien ja harmaiden farkku-villapaitapäivien kengät. Muta veikkaisin, että olin  nyt ehkä elämäni ensimmäistä kertaa suunnitellusti matalissa kengissä baarissa. Jotain ex-tempore iltojahan, jolloin vaatteitakaan ei ole vaihtanut työpäivän jäljiltä, olen viettänyt jossain ballerinoissa tms. Mutta aina kun on oikein tarkoituksellisesti pukeutunut kekkeröintiä varten, on jalkani kyllä sujahtaneet jatkopalat. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ja täytyy sanoa, että ainakin minulla tuo eka kerta oli ihana ja kivuton siitäkin huolimatta, että se tapahtui samana päivänä tavattujen ihanuuksien kanssa. :)

  • raitainen trikoomekko/H&M
  • trikoojakku/KappAhl
  • legginssit/H%M
  • tennarit/Adidas, TopSport
  • korvikset/Lindex
  • rannekoru/Mistälie
  • paljetticlutch/MakeUpStore