Mamma, hohoi! Katsastapas tämäkin postaus, jotta tiedät minkä näköisten veskojen toivossa sitten vilkuilla ympärillesi siellä Italian putiikeissa.

En edes muista mikä minut tuossa aiemmin keväällä innosti etsiskelemään eBayn syövereistä laukkuja hakusanalla "patchwork", mutta jo hetken päästä olin kehittänyt aiheesta itselleni pienen pakkomielteen. Kuvassa esiintyvä nahkalaukku sai värien ilotulituksellaan sydämeni pamppailemaan innosta ja yritinkin huutaa sitä, mutta hävisin viime sekunneilla. Minä todellakin toivon kaunokaisen päässeen hyvään ja rakastavaan kotiin. Oih.. tuo olisi out niin mahtava näky mustien vaatteiden kanssa.

1562744.jpg

Nyt kun sitten olen syventynyt enempi etsiskelemään tuollaisia värikylläisiä palakasseja internetin syövereistä, niin niitähän pulpahteleekin esiin joka puolelta. Eli taas kerran oli muotiteollisuus ja juorusivustojen julkkiskuvat onnistuneet istuttamaan vaivihkaa mieleeni siemenen, joka jälleen kerran kertoi mitä minun kuuluu haluta garderoobini jatkeeksi tänä keväänä. Well, tämän aivopesun otan mielelläni vastaan, tämä muotivillitys on nimittäin suunnattoman ihana!

Uusimmassa Ellessä silmääni osui Pradan ihastuttava raitalaukku. Seuraavassa kuvassa esillä muutama saatavilla oleva huikea värivaihtoehto. Mikäli kukkaroni pullistelisi violetteja seteleitä voisin napata käsivarteeni tuon alimman pinkkejä ja violettia yhdistävän version. Sopisi ne suuret setelitkin sitten väriltään veskaan!

1562656.jpg

eBayn tarjontaa kolutessa olen törmännyt todella moneen patchwork-laukkuun merkkinään LuckyBrand. Niiden hinnat liikkuvat reilun 100 $ paikkeilla. Väriyhdistelmät eivät ehkä kuitenkaan iske minuun ihan niin kympillä, että olisin valmis maksamaan pyydettyjä hintoja ja vielä postikulujakin. Alla pari esimerkkiä LuckyBrandin veskoista.

1562668.jpg

Palalaukkujen suosion aallon harjalla keikkuu tietenkin monen julkimon käsipuolessa nähty Miu Miun Harlequin bag. Toki kassit ovat suloisia, mutta väriyhdistelmät ovat aika lällyjä. Jos nyt kuitenkin joku tahtoisi lahjoittaa minulle tuollaisen, niin sulloisin tavarani mieluiten tuohon harmaa-valkoiseen yksilöön. Minulla ei kuitenkaan taida olla sitä pelkoa, että mamma päätyisi tuomaan minulle tuliasiksi ihan tuon hintaluokan veskaa (lähemmäs parituhatta dollaria..), joten voin rauhassa olla pitämättä väreistä. :)

1562961.jpg

Eli mamma hyvä, pidäthän silmäsi auki värikylläisten palalaukkujen toivossa. Kaikki koot, pienet ja isot kelpaisivat minun käsipuolessani kannettavaksi.

Iskeekö tämä muoti muihin? Onko hyviä vinkkejä tuon tyyppisistä laukuista?