Kävinpäs tuossa äsken korttelin päässä sijaitsevassa paikallisessa kuppilassa kuuntelemassa kahta bändiä: Sara ja Ylppö & Ihmiset. Päällä oli yllättäen taas mustaa. Piti vaan saada heti päälle tänään aletangosta ostamani tunika. Mä rakastan taskuja!

1433694.jpg

  • trikootunika taskuilla/ Vero Moda 12 €. Tästä saattaa hyvinkin muodostua uusi lempivaate.
  • hopeahohtoiset leggarit/ Ellos
  • huivi/ H&M
  • nilkkurit/ Tapas
  • niittiranneke/ teiniaikojen peruja
  • erimittaiset lahkeet/ omaa hölmöilyä

Mä en enää mitenkään voisi elää ilman pitkiä paitoja ja erilaisia legginssejä. Mä voisin  pukeutua niiden kahden eri variaatioihin vaikka joka ikinen päivä. Studion lattioilla työpäivinä ryömiminenkin on tällaisissa releissä huomattavasti mukavampi ja vähemmän ahdistusta aiheuttava kokemus, kuin esimerkiksi farkut jalassa. Jos sinun pitäisi valita jotkin tietynlaiset vaatteet, joihin pukeutuisit joka päivä seuraavan vuoden ajan, mitä ne olisivat? Farkut ja neule? Hame ja neuletakki? Legginssit ja tunika? Mekko? Mä menisin ehdottomasti tällä tyylillä, ei epäilystäkään. 

Koska on jo yö ja mulla silmät painaa, niin en jaksa jaaritella enempää. Sänky kuiskailee enemmän kuin kutsuvasti..