Alla olevassa kuvassa olisi muutama lempparini Elloksen/Josefssonin syysvalikoimasta. Rakastan noita ihania ruskan värejä. Kesäksi kun tyrkytetään kaikkea ällöjä pastelleja ja muka iloisia kirkkaita värejä. Juuri noita kuvan värejä: ruskeaa, poltettua oranssia ja tuollasta vaaleaa sammaleen vihreää tulee siis varmasti ilmestymään kaappiini vielä lisää mitä lähemmäksi syksyä päästään.

747613.jpg

Tuollaiselle takille minulla ei valitettavasti juuri nyt ole tarvetta, mutta tuon pitkän neuletakin ja suloisen tunikan voisin hyvinkin hankkia. Elloksen kamppeissa vaan usein on se ongelma, että eivät sitten luonnossa näytä yhtään niin kivoilta kuin kuvastossa, mutta täytynee tilata kokeiluun.

Punaiset nilkkurit himottivat minua jo keväällä Biancossa, jossa tarjottiin tasan tuota samaa mallia, mutta nahkaisena. Olen kuitenkin muuttunut viime aikoina entistä mukavuuden haluisemmaksi, joten taidan syksyllä talsia pääosin hieman matalemmissa kengissä.

Oikeastaan kun alan ajatella tarkemmin, niin kuvastosta silmään pistäneet ja minua miellyttäneet tuotteet ovat kaikki sellaisia, jotka jo omistan, tai ainakin jotain hyvin samankaltaista. Tuo neuletakki on pituudeltaan ja muutenkin malliltaan melko saman oloinen kuin täällä jo aiemmin esittelemäni  H&M:n neule. Mustat lakeerikorkkaritkin jo löytyvät, vaikkakin ovat kyllä hieman Elloksen versiota matalammat, mutta hyvä niin. Tuo tunika ja takin ihana väri yhdistyvät tässä Asokselta tilaamassani ihanuudessa, joka kipusi heti lempparivaatteiden listalle. Punaisetkin kengät syksyksi löytyvät, sillä nämä Biancosta viime keväänä alennuksesta hankkimani karkit ovat laatikossaan vielä aivan iskemättöminä. :) Ovat luonnossa hieman karkimman väriset ja niissä on sellainen aivan kevyt metallihohto, mutta salama onnistui tappamaan sen ja tekemään kengistä liian kirkkaan punaiset. Puolipituinen villakangastakki korkealla kauluksella minulla puolestaan löytyy viininpunaisena, joka on myöskin hyvä syysväri.

Eli minkä johtopäätöksen me voimme tästä vetää? Minä en ihan oikeasti tarvitsisi juuri nyt yhtään lisää vaatteita, vaan minun kuuluisi tehdä perinpohjainen inventaario kaapeissani ja katsoa mitä kaikkea mahtavaa sieltä löytyykään. Minä ihan vakavasti (juu tällä kertaa olen melko vakavissani) suunnittelen aloittavani huomenna elokuun ajan kestävän shoppailulakon. Pystyiskö? Mitä luulette? Henkkamaukalta on tulossa paketti syysvaatteita, mutta sitä ei lasketa, koska tilaus on tehty jo kesäkuussa. Mun pitänee kirjoittaa itseäni varten jonkinlainen selviytymisopas tulevaa kuukautta varten. kekisä sijaistoimintoja jne. :)

Eli kumoan aiemmin tekstissäni kirjoittamani lauseen "täytynee tilata kokeiluun", ei täydy, enkä tilaa!