Olen jo hetken etsiskellyt valkoista toppia/t-paitaa kultaisella printillä, kaveriksi farkuille ja kultaisille ballerinoilleni. Olin katsellut tuota alla olevaa toppia Ellokselta aiemminkin, ja nyt kun se oli alennuksessa päätin tilata.

Mukaan tarttui toki muutakin. Vaatekaappini on melkolailla painottunut mustaan ja tumman ruskeaan mausteinaan punaista ja kultaa. Kesällä kuitenkin voisi olla käyttöä jollekin hieman värikkäämmällekin, joten tilasin tuon vihreän topin ja keltaisen tunikan. Tuollaista kaunista vihreää minulla on ollut muutama vaate, esim eräs juhlamekko, ja olen huomannut sen itselleni sopivan. Joten mikäli malli vain on hyvä, uskoisin että tuo toppi todellakin päätyy kaappiini väriä tuomaan.

555629.jpg

Tunikasta en sitten olekaan ollenkaan varma, ennen kuin pääsen sovittamaan. Väri on ihana ja aurinkoisen näköinen kuvassa, mutta en tiedä osaisinko keltaista käyttää. Ainakin toissa kesänäostamani pari keltaista toppia päätyivät lähes käyttämättöminä kirpputorille. Tuntuu, että keltaista varten pitäisi olla hieman edes sävyä ihossakin, mutta minä olen niin vaalea, että ihmiset aina luulevat minun olevan kipeä, kun näytän niin kalpealta.

Pystyttekö te ihmiset käyttää keltaista onnistuneesti?