Net-a-porter esittelee sivuillaan kevään 10 "tärkeintä" ostosta. Täytyihän kyseisen "raamatun" ohjeistusta vilkaista ja miettiä oma vaatekaappini läpi, jotta selviää olenko pysynyt muodissa mukana. Eli löytyvätkö seuraavat tarpeellisuudet komerostani tai aionko heitä hankkia?

1. the mini  EI Reiteni haluavat välttää ihan törkeää minimittaa. Myöskään mekoissa nyt in olevat suuret graafiset kuviot ja runsaat värit eivät sovi omaan makuuni.

2.the super wedge

EI Matalalla kiilakorolla olevia avokkaita minulla on, mutta kunnon klohmuille sandaaleille en lämpeä, koska tekevät mielestäni liian raskaan vaikutelman.
3.the bright day dress JOO Punainen mekko söpöläinen löytyy. Erään vanhan mekon mallilla tarkoitus teettää pari ihanuutta lisää, kenties ainakin yksi tulee olemaan keltainen tai muu herkkuväri.
4.the blazer JOO Kuten aiemmassa postauksessa jo tuskailin, niin hyvä bleiseri on hakusessa.
5.the skinny pant JOO Lahkeet ovat kaapissani kaventuneet jo aikoja sitten. Tuollaiset perus mustat suorat housut kapealla lahkeella hankin jokin aika sitten.
6.the big easy bag EI Super-suurista laukuista en ole innostunut. Päivittäiset tavarani kulkevat nykymuotia pienemmissäkin. Esim. kuvan mukaisen laukun kanssa voisin matkustaa neljän päivän lomalle, joten se on mielestäni matkakassi, ei arkilaukku.
7.the oversized t-shirt EI Tunnen itseni ylikokoisissa paidoissa mursuksi. Pituutta saa olla, mutta tahdon t-paidan istuvan. Joten ei säkkejä minulle!
8.the embroidered dress EI Ainakaan vielä ei ole tullut vastaan ainuttakaan kirjailtua mekkoa, joka olisi minua miellyttänyt, mutta tätä kohtaan minulla ei ole mitään perustavan laatuista kauhua, vaan olen avoin ehdotuksille.
9.the fabulous flat JOO!! Järjestelin juuri ballerinani ja muut matalat kenkäni avohyllyyn, ja niitä löytyy ainakin: kultaiset, kahdt eri leopardi-kuosiset, punaiset, vaaleanpunaiset, parit mustat, valkoiset ja viininpunaiset!
10.the little white dress JOO En omista vielä, mutta olen vihdoin mustista teinivuosista selvittyäni uskaltanut ottaa kaappiini valkoista, joten raikas kesäinen mekko houkuttelisi.

Eli tämän "testin" mukaan saan s/s 07-kaudella muodikuudestani 5/10 pistettä. Riittää minulle. Tulkitsen tulosta seuraavasti: Olen oman pääni useimmiten pitävä, sopivasti muotia seuraava, keskitien kulkija!

Millä tasolla on teidän muiden "muodikkuus"? Oletteko totaaliorjia, vai löytyykö itsekritiikiäkin?

Kaikki linkkien takana olleet esimerkkituotteet olivat kotoisin Net-a-porterista. Hullun kalliita toki, enkä näe miellyttävänä jatkuvasti esitellä oman lompakon ulottumattomissa olevia kamppeita, mutta silloin tällöin innoituksena menköön!