Minun on pakko kirjoittaa nämä mielessäni pyörivät vastalauseet tänne muistiin ja kaikkien näkyville, jotta niistä tulisi todellisempia ja ymmärtäisin niitä noudattaa.


1258365577_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

kengät: Bronx, Ellos

  • Minä en tällä hetkellä todellakaan tarvitse yksiäkään piikkikorkoisia nilkkureita.
  • En siitäkään huolimatta, että en omista niiteillä koristeltuja nilkkureita (ainakaan muistaakseni).
  • 179 € hinta ja jopa -40% avusteinen 107 € hinta ei millään ilveellä sovi minun budjettiini juuri nyt.
  • Minun on ajateltava sitä muutaman tonnin pankkilainaa, jonka meinaan kohta ottaa kameraa varten ja unohtaa tällaiset rahaa syövät mieliteot.
  • Missä ihmeessä minä kuvittelisin ehtiväni pitää tuollaisia tappokorkkareita niin paljoa, että olisivat hintansa väärti? Töihin ei piikkikoroissa ole asiaa, eikä maitokauppareissutkaan oikein innosta tuollaisilla luistimilla. Järki päähän nyt nainen!
  • Olen viime aikoina tottunut päkiän rasitusta helpottaviin platoihin, joten tuollainen kovin ohuen oloinen pohja olisi varmastikin mielestäni varsin epämukava.
  • Nahalla päällystetyt korot ovat varsin herkkiä etenkin kun kotiani ympäröi ikävillä koloilla varustettu katukiveys.
  • Mulla on edelleen se reilut sata paria kenkiä.
  • Ne veronpalautuksetkin on tarkoitettu kameraan, ei kenkiin!
  • Maailma on täynnä ihania kenkiä, enkä mitenkään voi hankkia niitä kaikkia. On vaan opeteltava ihastelemaan ja unohtamaan.

Mut ihan siltä varalta, että joku haluais ilahduttaa mua mun syntymäpäivänä muutaman viikon päästä, niin mun kengän koko on 37 tai Bronxeista käy myös 38. :D