Kuten jo aiemmin sanoin, olen jo jonkin aikaa salaa vilkuillut sinisiä asioita hieman sillä silmällä antamatta kuitenkaan itselleni lupaa ajatella niiden potentiaalisuutta sen tarkemmin. Olen myöskin jo jonkin aikaa koittanut katsella ympärilleni löytääkseni jotkut näyttävät ja värikkäät kengät mustien mekkojeni (ja toki muidenkin kokomustien asujeni) pelastajiksi ja piristäjiksi. Mielessäni on kummittellut lähinnä pinkit tai ehkäpä oranssit jalkineet, mutta nähdessäni nämä alla olevat Biancon mokkaiset upeudet lisäsin listalle yhden mahdollisen värin lisää.

1251135756_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Bianco Suede Tie shoe 119 €

Eivätkö ne näyttäisikin sähäköiltä mustan seurana? Eikö siniallergikko voisi hyvin aloittaa opettelun tällaisella pienellä annoksella, kuten kengillä? Eikö jotkut periaatteet olekin tehty rikottaviksi? Noissa kengissä, jopa tuo yleensä karttamani puun värinen korko näyttää ainoastaan raikkaalta.Mä olen nyt valmistautunut ottamaan siniset kengät elämääni. Jos sellaiset tulevat vastaan, niin enää en pelkää, enkä vastustele.

Mä luulen, et Budapestissä joutuu piipahtamaan parissa kenkäkaupassa... Enää muuten 5 yötä lähtöön! Jeeee! Oon kovin iloinen. :)