Miksikähän sitä pitää ihmisen kiduttaa itseään selailemalla noita nettiputiikkeja? Kuinka paljon onkaan kaikkea sellasta mitä ei lainkaan ymmärtäis tarvitsevansa, kun vaan malttais pitää hiiren kurissa. Tämän kertainen himotuksen kohde ei kuitenkaan ole kengät eikä käsilaukku vaan kolmas paheeni, eli mustat legginssit.

1243451816_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Asoksella silmilleni hypänneet mahtavuudet ovat merkkiä Religion ja hintaa niillä on 35 £ eli omaan makuuni ihan liikaa trikooleggareiksi. (tässä kohtaa mä keskeytin tämän postauksen kirjoittamisen ja syöksyin vaatekaapille)

(reilu tunti myöhemmin)No niin, minähän sitten kipaisin hakemaan kaapista yhdet vähän jo venähtäneet halpiskalsarit ja aloin sohimaan saksien kanssa. Voin kertoo, et ihan yhtä siistin ja sexyn näköset ei mun tuhrauksista tullut, mut pahin reikäpöksyjen halu saatiin taltutettua. Ne on ihan just riittävän hyvät käytettäväksi kaksi kertaa, jonka jälkeen mä voin unohtaa tollasia koskaan halunneenikaan. Näin mä yritän ainakin itselleni vakuutella. Nyt puoliltaöin mä en millään enää jaksa yksinäni alkaa säätää kameran kanssa, joten saatte kuvaa kalsongeista myöhemmin, jos ne vaan kestää mun päällä "ehjänä" huomisen päivän.

Toissailtanan ne niittikoristeet korkkareihin ja nyt tämä. Mikähän TSI (Tee Se Ite! Mun suuhun ei se enkku DIY-termi jotenkin niinku sovi) villitys mulle on nyt iskenyt. Suunnittelin jo kaivavani viikonloppuna ompelukoneen esille.. pelottaa. :D