Olin ihan ehtinyt unohtaa, että lauantaina tuli Okaruusunkujalla viimeinen osa höpötyksistäni. Kummasti oli kuitenkin useampikin tuttu bongannut jutun joko silloin lauantaina tai sitten viime yönä. Heräsin nimittäin viime yönä puoli neljän aikaan kaverin viestiin "Oletko sinä yöradiossa? Kengät." :D Nyt kenkäfriikkeily-juttu on kuultavana yle areenassa. Jos ei jaksa kuunnella koko puolen tunnin ohjelmaa, niin minun osuuteni löytyy väliltä 11:45-20:00. Kokosin tähän kuvitukseksi hieman niitä kenkiä, jotka esiintyvät puheissani tuossa jutussa. Ihan siis vaan sattumanvaraisesti pengottiin hyllyjäni toimittajan kanssa ja aiankin nämä kaikki bongasin lopullisesta ohjelmasta.

 

1243242222_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ylhäältä alaspäin kera ostopaikan ja hankintavuoden.

  • nahkaiset gladiaattorit tappokorolla, Asos, ostettu tänä vuonna
  • punaiset kovia kokeneet hippakengät Seppälä, olisko viime vuoden hankinta. Aika tuttupari etenkin bileasuista.
  • pinkit barbie-korkkarit, Aldo Lontoo, ostettu maaliskuussa 2004
  • Dumondin karkit kaihersivat mieltäni jo syksyllä 2004, mutta vasta seuraavana keväänä pääsivät pienen alennuksen rohkaisemana kaappiini, tai siis kirjahyllyyni. :D Oisko ne ostettu La Fiammasta.. En ole normaalisti turkoosin ystävä, mut toi kroko on ihana!

 

1243242242_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  • punaiset kamaluudet, joita ei voi heittää pois tunnesyistä. Aldo Lontoo, 2004.
  • kalleimmat kengät ikinä, eli ruskeat can-can saappaat Art* Andiamo. Olisko nää ostettu jo 2006.. Ei sovi tällä hetkellä ollenkaan tyyliin, mut ovat silti ihanat.
  • punaiset sandaletit sokos ja vuosi oli 1999. Joku kauppasi näitä samoja huuto.netissä käyttäen sanaa vintage. En mä nyt sentään ihan niin vanha ole, et mun vanhojentanssikengät ois vintagea! :D
  • pinkit bilekengät Ellos loppuvuodelta 2004. Onpas nekin jo vanhat, mutta siitä huolimatta edelleen ihan käyttökamaa. 

Että sellainen täysin random-otos mun kenkäkokoelmista. Pitäis taas jaksaa luopua muutamista pareista. Kymmenkunta paria onkin ollut jo toista kuukautta saattohoidossa meidän vierashuoneessa. Totuttelen ajatukseen, että ne lähtevät kiertoon ja minun on vielä mahdollisuus pelastaa ne takaisin käyttöön, jos tulis tosi paha eroahdistus. Ei ole tullut, joten eiköhän kaikki saattohoitoon joutuneet yksilöt vaan joudu raa'asti myyntiin heti, kun koittaa se päivä, että saan varattua sen kirppispaikan.

Just äsken soitti pehmeällä seksi-äänellä siunattu postimies ja tiedusteli olisinko kotona kahden ja kolmen välillä, jos hän tulis käymään. En malttais odottaa.. Se nimittäin tuo sen minun pyörän!!! Just olin aamulla ehtinyt soittaa hobby halliin ja kysellä, et mitenkähän kauan mahtaa kestää ja täti oli arvioinut, et se vois tulla keskiviikkona. Mut saankin sen jo tänään! Jee! Ja yks henkkamaukkapakettikin odottais postissa. En edes muista mitä oon tilannut.. ai niin, sen paljettiboleron! Mihin se harakka tavoistaan pääsisi?

ps. Huomasittehan myös alla olevan postauksen viime yöltä?