Muutamat lukijat ovatkin jo ystävällisesti kommentoineet, että blogini kaipaisi kipeästi uutta ulkoasua ja sehän on enemmän kuin totta. Tämä lapsellisen hempeä ja huvittava ulkokuori syntyi samalla kuin blogikin reilut kaksi vuotta sitten, enkä ole tehnyt sille sen jälkeen mitään. Asia on muhinut "pitäispitäis"-asteella kyllä jo hyvin hyvin pitkään, mutta koskaan ei tunnu aika ja keskittysmikyky riittävän asiaan. Haluaisin nimittäin uuden ilmeen olevan sitten sellainen, joka miellyttää itseäni ihan täysin. Minä rakastan pysyvyyttä, joten en halua kierteeseen, jossa vaihtelen banneria kuukauden välein ja kidutan lukijoitani alati vaihtuvilla kokeiluilla. Ei, vaan minä haluan kypsytellä asian ihan valmiiksi asti ja seistä luomuksen takana taas ainakin seuraavat kaksi vuotta. :D

Nyt onkin sitten ensinnäkin se jo aiemminkin ilmoille heitetty kysymys ratkaistavana, että ährisinkö suosiolla uuden ilmeen bloggeriin ja muuttaisin sinne sen sijaan, että loisin nahkani täällä vuodatuksessa. Tiedän, että suuri osa ihmisistä on Bloggerin kannalla, mutta minun täytyy sanoa, että minulla ei ole mitään valitettavaa tästä nykyisestäkään palvelun tarjoasta. Olen kyllä tehnyt itselleni jo tilinkin bloggeriin, mutta hieman vielä mietityttää. Oppisinko mä käyttämään sitä, apua!


1240076736_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Yllä yksi bannerikokeilu tältä illalta. Minua jotenkin kiehtoisi blogin väreiksi musta, pinkki ja valkoinen, mutta en oikein tiedä missä suhteessa. Olisiko yleisilmeen oltava synkkä musta vai valkoinen, avara ja raikas? Mä olen kyllä enempi synkkä.. Mutta olisiko ikävää katsella mustia vaatteita mustassa blogissa? Ehkäpä.

Mikäli saan itsestäni irti päätöksen jättää vuodatuksen taakseni, aion kuitenkin jättää tämän blogin edelleen luettavaksi, sillä arkisto on melkoinen. Ulkoasuasia on vaan niin pirun monimutkainen, kun värien ja asettelun ja banneri ym. blogipohja-asioiden lisäksi olisi tehtävä jonkinlaisia linjavetoja esim. valokuviin liittyen. Voisiko uuden uljaan ulkomuodon kanssa enää julkaista mitä tahansa sillisalaattikuvia, vai iskeekö minulle suorituspaineet ja ahdistus kuvien ladun suhteen? Mä en jaksais elämääni enää yhtään enempää stressiä aiheesta valokuvat kuin siinä jo on. Mulle riittäis stressi työ- ja ennen kaikke koulukuvista. Jos mun blogi näyttäis muuten mun silmään hyvältä, niin saisinko mä enää julkaista pokkarilla olkkarissa otettuja asukuvia vai kelpaisko enää vaan photoshopatut studiokuvat?

Argh. Mä en halua tästä blogista ahdistusta! Nyt mä lopetan tän jutun miettimisen, menen kylpyyn ja avaan siiderin. Ruotikaa te sillä aikaa tätä asiaa kommenttiboksissa..