Enhän mä malttanut odottaa huomiseen asti niiden Biancon kenkien noutoa, vaan tein pikaisen mutkan putiikkiin jo tänään ennen töihin menoa. Ja sitä paitsi mä pukeuduin aamulla ihan vartavasten uusia kenkiä varten. (ihan niin kuin sillä olisi ollut väliä minkä mustan mekon kanssa niitä käyttää :D ) Jotenkin vaan näin mielessäni miten kivasti toi Lindexin liruliivi passaisi kenkien kaveriksi. Kattooka nyt vaikka!

Ja jos joku jostain syystä tahtoo kattella mua tarkemmin, niin tällä kertaa kuva jopa suurenee klikkaamalla.


  • mekko/JC
  • liivi/Lindex
  • nilkkurit/Bianco
  • rannekoru/Pieces
  • kaulakoru/Lindex

Mut hei, mikä ton vaatekappaleen nimi oikeesti on? Tarkotan tota liivihässäkkää. Kun ei se mun mielestä ole ihan liivikään. Lerpake, liuhake, liruliivi what? Ehdotuksia, anyone?


Noi kengät on just hyvä arkipäivän vaihtoehto mun ainaisille Bullboxerin bikereille. Nämä ovat korkojensa vuoksi hieman astetta fiinimmät, mutta äärettömän mukavat, joten niilla jaksaa hiippailla koko päivän töissä. Kokeiltu tänään ja toimiviksi havaittu! Tykkään kauheesti noista löysistä varsista ja niiden ruttuisuudesta. Löysät varret saavat mielestäni nilkat ja sääret aina näyttämään mukavan kapoisilta. Mä en oikeestaan pysty keksimään suosikkivaatteistani mitään minkä kanssa nuo eivät sopisi yhteen, joten sikälikin annan noille jo ekan päivän jölkeen tuomion Hitti.

Ja jos joku miettii, et vastahan mä esittelin hankimani Vagabondin mustat nilkkurit, niin puolustuksena todettakoon, että nämä on työkengät ja ne Vagabondit ei oo! :)

Huomenna tarkoitus suunnata töiden jälkeen sovittelemaan niitä monen suosittelemia Schock Absorbereita. Mä haluun pystyä hyppimään! Suunnitelmani on käydä sovittelemassa oma kokoni ja sopiva malli ja koittaa sit metsästää sellaiset eBaystä. Joku teistä vinkkasi sieltä löytyvän Shockeja melko edullisesti ja eilisen vilkaisun perusteella vinkki osoittautui paikkansa pitäväksi. Toivotaan, et tärppää!