Koska jumitan neljättä päivää samassa, jo aiemmin esittelemässäni Benettonin neulemekossa,(no kun se on vaan niiin ihana!) ei mulla ole tänään tarjolla mitään vaatehommia. Saatte siis eilisen tapaan lueskella vastauksiani haasteeseen, jolla Tavallinen aivan-blogin Mari minua paiskasi. Kyseessä siis jo lähes kaikissa blogeissa nähty "kerro kuusi random asiaa itsestäsi"-homma. Tässä tulee.

1. Ensimmäinen lukemani "teos" oli Liisa Ihmemaassa Lummelammella-sarjakuva-albumi. Muistan edelleen ihan kirkkaasti sen sunnuntain viisi vuotiaana, kun yhtäkkiä vaan tajusin osaavani lukea. Tempaisin samontein sen monikymmensivuisen albumin. Ainoastaan sana lummelammella tuotti vaikeuksia ihan itkuun saakka. Kyseinen sarjis pitäisi olla edelleen tallessa kotikotonani.

2. Pelasin lentopalloa aktiivisesti yli 12 vuotta, korkeimmillaan 1-sarjassa, joka on siis sm-liigasta seuraava. Noiden vuosien jäljiltä nilkkani ovat aivan muusia ja polveni täynnä patteja.

3. Olen viiden lapsen täti. Vanhin tätitettävistäni täyttää maaliskuussa 20 (!) ja nuorin, eli Himpula täytti juuri vuoden.

4. En ole koskaan maistanut kahvia. Ainoa juoma, jossa olen nielaissut tipan kahvia on ollut Hot Shot ja sekin pakotettuna, mutta ihan rehellistä kahvia omana itsenään en ole lipaissut edes kielellä. Enkä edes halua.

5. Minulla oli ylimääräinen pieni kohtu, mutta se vietiin pois. (YYY! menetin supernaiseuteni! :D ) Nykyään sekä kohtuja, että munatorvia on jäljellä yhdet kipaleet.

6. En voi sietää sinistä väriä vaatteissa (poisluettuna denim) tai sisustuksessa. Maailman kamalinta on Marimekon sininen Unikko ja sillä yltympäriinsä verhotut asunnot.


Eipä mulla tänään muuta. En jaksa edes lisätä huudettavia kohteita..