Pikaisesti vain tulin ilmoittamaan, että tämä ei ole enää "26-vuotiaan shoppailuaddiktin hankintoja ja unelmointia..", vaan ikää tärähti tänään mittariin vuosi lisää. Alla synttärieleganssia ehkä vuodelta -87, jos oikein muistelisin.. Huomatkaa pitsihörhellyksen alta pilkistävä pikeepaita, Lacostea totta kai. :D


2124240.jpg

Lisäksi hieman muutakin kuvamateriaalia kertomaan siitä millainen tyylilyyli olen ollut reilut kaksikymmentä vuotta sitten. Inspiroitukaa noista nyt sitten!

2124242.jpg

Punaiset kiinantossumalliset jalkineet löytyy kaapista edelleen ja oikean yläkulman kuvan housut ovat kapenevine lahkeineen ja korkeine vyötäröineen kuin suoraan tältä vuodelta. Myös alakulman kuvassa, (jossa minua pitelee joku luigi) näkyvät polviksukat olisivat edelleen hyvin ajankohtaiset. Niin ne trendit vaan kiertää kehää. :) Vasemmassa yläkulmassa olen pukeutunut päästä varpaisiin krokotiilikamppeisiin. Minä luulin kuusivuotiaana, että lähes kaikissa vaatteissa on krokotiilin kuva. Piirsin jopa neuvolassa perhekuvaamme kaikille lacostepaidat. Nämä harhakuvat johtuivat ehkä siitä, että mammani myi tuohon aikaan liikkeessään kyseistä merkkiä, joten niitä oli meidän perheessä käytössä lähes enemmän kuin laki sallii.

Hieman nykyaikaisempaa tyyliä luvassa varmaan huomenna. Mutta voin paljastaa salaisuuden.. tämän riehakkaan juhlatapahtuman kunniaksi olen pukeutunut... mustaan mekkoon! Yllätys ei kyllä taida olla sekään, että asu sisältää paljetteja. Mutta siitä kuvaa huomenissa. Nyt keskityn herkkuihin ja kylmiin juomiin.