OOOO! Mä olen ihan fiiliksissä! Tilasin just itselleni mahtavat synttärilahjat. Kaksi upeaa valokuvakirjaa, joiden aihealue on todella lähellä sydäntäni. Parasta tässä ostoksessa on se, että kyseessä ei ole millään lailla tarpeettomat heräteostokset, vaan toista kirjaa olen himoinnut itselleni viimeiset kolme vuotta ja toista tulen tarvitsemaan koulutehtävääni varten. Iloani lisää myöskin se, että sain kirjat todella halvalla. Mamma vinkkasi minulle britti-verkkokaupasta nimeltä Book Depository, jonka mahtavuutta lisää halpojen hintojen lisäksi se, että postituskuluja ei ole ja toimitus on uskomattoman nopeaa. Edellinen tilaukseni saapui kolmessa päivässä!

Ja mitä minä tänään tilasinkaan?

2060247.jpg

Vuonna 2005 ilmestynyt Blahnik by Boman - a photographic conversation kirja sisältää yli 160 todella kaunista ja oivaltavaa kuvaa Manolo Blahnikin kengistä muotikuvaaja Eric Bomanin kuvaamina. Tämän kirjan olen selaillut läpi jo useaan kertaan koululla, mutta tarvitsen sen nyt itselleni seuraavaa koulutehtävääni varten. Hintaa teoksella oli n. 37 €, joka on todella vähän tuollaisesta kuvakirjasta. Suomalaisessa Bookplus-verkkokaupassa opuksesta olisi saanut pulittaa pari kymppiä enemmän ja postikulut kaupan päälle.


Toinen ostoskoriin haalimani teos liikkuu samassa aihepiirissä, mutta kengät on kuvattu kauniiden julkkisnaisten kintuissa. Alastomat kaunottaret kuten Kate Moss, Kelis, Paris Hilton  ja Sarah Ferguson ovat kuvissa saaneet alastomien varatloidensa koristukseksi Jimmy Choon kenkien lisäksi Cartierin koruja.

2060253.jpg

Vuonna 2005 ilmestynyt Pamela Hansonin kuvaama kirja kerää varoja Elton Johnin Aids-säätiölle. Olen himotellut kyseistä teosta jo ilmestymisestään saakka, mutta korkea hinta on ollut hankinnan esteenä. Book Depository kuitenkin tarjosi kirjan miellyttävään 32 € hintaan, joten minun ei tarvinnut enää kahdesti miettiä.


2060324.jpg


Kirjojen pitäisi saapua jo ensi viikolla, joten lupaan reprota muutamia kuvia nähtäväksenne. En malta odottaa, että pääsen selailemaan kirjoja ja analysoimaan Bomanin kuvia!