Taisin esitellä Tukholmasta ostamani Mexxin veskan virheellisesti nimellä laukku. Uusi kultani loukkaantui kovasti tuosta vähättelystä ja halusi minun korjaavan tittelinsä. Viime viikkoisen kolmen päivän koulureissuni perusteella onkin täysin oikeutettua kutsua sitä suurreellisesti matkalaukuksi!

2068307.jpg


Mitä kaikkea se sitten saikaan ahdettua kiduksiinsa?

2068310.jpg

Macbook, kalenteri, muistikirja, läjä naistenlehtiä, kansio, iso Marimekon toilettipussukka, iso meikkipussi, pienempi meikkipussi, neuletakki, parit legginssit, pari trikootoppia, kolme tunikaa, mekko, kolmet sukat, kolmet alkaarit, neulehuivi, baskeri, neuletakki, rannetuki, rahapussi, tarvittavat laturit ja piuhat, irtonaista pikkusälää kuten kyniä yms + menomatkalla puolen litran vichypullo ja eväsleivät. Eikä vieläkään oltu siinä pisteessä, että olisin tarvinnut apua vetoketjun kiinni vetämiseen.  Melkoinen suoritus "olkalaukulta", eikö totta? Rakkauteni kärmekseen siis syveee entisestään ja olen varma, että tulemme näkemään paljon maailmaa yhdessä.


Ja miten niin muka yksiväristä tuo reissuvarustus? On alkanut ihan itseänikin huvittaa tuo mun mustanpuhuvuus, kovin montaa väripilkkua ei ole nähtävissä tuossakaan Tyylitaivaan omalta sivultani ottamassa asukokoelmassani. Kuinka kauan ihminen voi viihtyä mustassa?

2070038.jpg

kuvan saa halutessaan klikattua isommaksi.

Muutenkin tuosta kokoelmasta näkyy kyllä aika hienosti mun oman tyylini kulmakivi: musta trikoo eri muodoissaan. Te lukijatkin kuolette varmaan tylsyyteen noihin mun ainaisiin musta mekko virityksiin. Mut pahoitteluni, sillä muutosta tuskin on luvassa ainakaan hetkeen, mä viihdyn just näin! :D

Kävin muutes tänään neurologilla ja sain lähetteen ENMG-tutkimukseen, joka ei kuulosta kauhean kivalta, vai mitä sanotte? EMG:ssä käytetään ohutta, lihakseen työnnettävää neulaa. Lihasten biosähköisiä ilmiöitä rekisteröidään erikseen levossa ja eriasteisen lihassupistuksen aikana. Hermojen johtonopeusmittauksissa käytetään sähköärsykkeitä.

Onko kellään kokemusta tuosta tutkimuksesta? Jotain lohduttavaa ja rohkaisevaa sanottavaa? Multa etsitään pinnettä lähinnä kyynärpään ja ranteen alueilta ja huonossa tapauksessa edessä voi olla leikkaus. Mutta täytyy sanoa, että mua pelottaa enempi tuo tutkimus kuin mahdollinen edessä oleva kirurginen toimenpide. Yäh. Hermot ja sähkö, kuulostaa aika Guantanamolta minulle.. :P