Päivän opetus: Älä koskaan jää jahkailemaan, jos jotakin vakituisestu käyttämääsi ja kuluvaa kosmetiikkatuotetta on saatavilla käsitämättömän halvalla. Nim. Minä typerys en tilannut Diorshow-unlimited ripsaria Strawberrynetistä hintaan 15 €.

Huomasin ton tarjoushinnan viime viikonloppuna ja jostain syytsä jätin klikkaamatta sen ostoskoriini samoin tein. Tänään palasin asian pariin ja tarjous oli jo loppunut. On se sieltä edelleen halvempi kuin täältä kotimaasta ostettuna, mutta se 15 € olis ollu vielä 9 € mansikkalan normihintaa halvempi. ÄÄÄ! Olin ajatellut, että rahapulassani mun on seuraavaksi tyydyttävä johonkin markettikamaan, kun nykyinen Diorini loppuu. Se viistoista euroa olis ollu lähes tulkoon sama raha mitä jostain MaxFactoristakin olis joutunut maksamaan. Miksi en tilannut?!

1841850.jpg

 

En siis noudattanut omaa sääntöäni joka kuuluu seuraavasti: Saadessasi Diorin, YSL:n tai Chanelin (lempimerkkejäni) puutereita, meikkivoiteita tai ripsareita (eli koko ajan käytössä olevia tuotteita) sikahalvalla, osta varastoon vaikket just sillä hetkellä tarvitsisikaan. Tää saattaa olla mammalta opittua. Oisko se, mitä mamma luulet? ;) Edellisen loppuessa kiität kauaskaseisuuttasi, kun ei tarvii ostaa kalliilla hinnalla just silloin kun rahat on loppu. Olen esim löytänyt YSL:n kivipuuterin täyttöjä 13 eurolla, Diorin mattameikkivoiteen kympillä, Diorin Maximeyes ripsareita 13 eurolla jne ja ostanut useampia kappaleita varastoon. Mut tällä hetkellä mun varastot on noiden tuotteiden osalta tyhjät! Ja sit mä missaan tollasen tarjouksen. Voi pöllöä.

Mulla on muuten nyt uusi tukka, se on lyhyt ja se on.... musta! :D Mut siitä kuvaa viikonloppuna.