Löysin mun blogimatskua sisältävästä tiedostokansioista melkoisen läjän asuja viimeisen reilun kuukauden ajalta, joita ei ole kuitenkaan tullut esiteltyä. Päätin sitten pläjäyttää ne kehiin tällaisena kertapommina. Ovat kaikki ihan jotain arkipäivien vetimiä, seassa hyvää ja huonoa.

1133018.jpg

  • tunika/Asos
  • laukku/Benetton
  • sukat/H&M
  • saappaat/ Nizzasta
  • korvikset/H&M
  • kirjailtu pusero/Vila
  • neuletakki/KappAhl
  • farkkulegginssit/Vero Moda
  • saappaat/samat kuin edellä
  • pitkä paita/H&M
  • saappaat/eBay
  • takki/seppälä
  • laukku ja huivi/ ??

 

1191542.jpg

En ole vielä ihan sinut tuollaisten kovin kuviollisten vaatteiden kanssa, mutta olen valmis kokeilemaan. Tämä mekko löytyi Vero Modan aletangosta vitosella, joten sillä tohtii kuvioiden sisällä oleilua. Päivä oli kylmä, joten pidin päällä neuletakkia, mutta toinen kuva siksi, jotta hihatkin näkyisivät. Neuletakki ja saappaat edelleen samat kuin edellä olevissakin. Sukat/ H&M.

1191543.jpg 1191544.jpg
  • taas sama lempitunika/Asos
  • neuletakki/Lindex
  • lempisaappaat
  • laukku/Oslosta
  • sukat/H&M
  • koru/Glitter
  • pitkä toppi/JC
  • kimaltava neuletakki/Lindex
  • leveälahkeiset farkut/H&M
  • laukku/Sisley
  • sifonkihuivi/mamman värjäämä
  • ruma kampaus/oma moka

Noista yllä olevista asuista tykkäsin molemmista kovasti. Tämän hetkisiä suosikkejani ovat ehdottomasti tunikat trikoiden kanssa ja jalkaan pitkät sukat ja nuo toistuvasti esillä olevat ruskeat saappaat. Nuo oikean puoleisessa kuvassa näkyvät leveälahkeiset farkut olivat jokin huvin vuoksi-tilaus H&M:lta, ja olin jo unohtanut koskaan sellaisia tilanneeni toimituksen viivästyessä pahasti. Ylläri oli kuitenkin positiivinen, sillä farkut ovat todella pehmeät ja istuivat itselleni loistavasti. Hintaan 19,90 €, päätin siis laajentaa lahjesuvaitsevaisuuttani. En nimittäin ole ehkä koskaan omistanut mitään normi bootcut-lahjetta leveämpi punttisia farkkuja. Viijme vuodet ovat menneet suoralla tai pillillä lahkeensuulla. Eivät nuo uudetkaan toki ole läheskään leveimmästä päästä, mutta melkoinen harppaus minulle. Ja meistä tuli ystävät välittömästi!

1191545.jpg

Viimeiseksi vielä äidin ja tyttären ulkovaatetus eleganssia jouluaatolta. Ollaan lähdössä kirkkoon ja molempien värimaailmat ovat mitä mielikuvituksellisimmat. Huomatkaa, että molemmilla on jalkineissaan punaista lakeeria! Äidillä päässä minun ihana villahattuni, jonka esittelin jossain aiemmassa postauksessa ja takkina hänen itse neulomansa ihana isokauluksinen neuletakki. Minulla puolestaan on päässäni alelöytö H&M:lta. 90-luvun Pomarfinnin saappaat, ovat löytö huuto.netistä. Olin joskus aiemmin sovitellut tuollaisia leveä lierisiä huopahattuja, mutta koska ajattelin käytön olevan vähäistä, olin jättänyt ne aina kauppaan. Nyt kuitenkin 2,40 € hinta ei jättänyt varaa arpomiselle.

Olimme menossa aattona lähellä sijaitsevaan kirkkoon kävellen, joten vanhempani ja miekkoseni varoittelivat minua, että hattu olisi mitä otollisin kohde rannikolla puhaltavalle tuulelle.  Minä totesin siihen, että onhan minulla kaksi miestä mukana, jotka voivat juosta sen kiinni. Siinä vaiheessa isukkini kysäisi hattuni hintaa ja sen kuultuuan ilmoitti, että hän ei ainakaan aio sen perässä metriäkään juosta, vaan iskisi ennemmin minulle eurot kouraan. No arvatahan saattaa kuinka paluumatkalla kävi.. tuuli teki tepposensa ja itse sain todellakin kirmailla kiljahdellen Herra Huu-hattuni perässä pelastaen sen täpärästi, ennen kuin autojono olisi murskannut sen ja kenties itsenikin. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja meidän yhteinen taipaleemme jatkuu. Onneksi vältyttiin rapakoilta. :)