Viime viikko meni lähes yötäpäivää töissä, joten siksi en ole aikoihin postaillut. Päivätyö alkoi tiistaina ja sen lisäksi olin vielä neljänä iltana mun toisessa työpaikassa. Tämän viikon jatkuu vielä sama ralli, mut ens viikolla helpottaa ja teen siitä lähtien pääsääntöisesti töitä vain 9-17. Eli jospa ehtis taas innostua bloggailustakin.

Tällä kertaa olis esittelyssä mun tämän kevään aikaisia väsäyksiä korurintamalta. Kuvan saa klikkaamalla isommaksi.

619339.jpg

  • Olen korvakorujen todellinen suurkuluttaja, joten niitä väsäilen melko useinkin. Nuo barbinkenkäkorvikset ja valkoiset pyörylät kera tähtien ovat päässet tänne blogiin jo aiemminkin, mutta kerta kiellon päälle.
  • Avaimet on kotoisin kirpputorilta. Mietin ensin laittavani isoon avaimeen pidemmän ketjun, mutta olen todella huono pitämään pitkiä koruja, joten päädyin tuollaiseen mittaan, että avain roikkuu decolteella, niin ettei kärki kuitenkaan häviä rintojen väliin.
  • Noita valkoisia "hampaita" minulla on lisääkin, joten kaulaankin sellaisen voisi virittää, tilasin samanmoisia riipuksia myös mustina ja kauniina hohtavan ruskeina, joten ne odottavat vielä vuoroaan.
  • Nuo korallin väriset helmet tein kaveriksi rakakimmille kesäkengilleni, jotka ovat lähes saman väriset. Olin himotellut yhtä Snö of Swedenin kyseisen väristä rannekorua, mutta en halunnut laittaa siihen 25 euroa, joten sijoitin 5 euroa helmiin. Helmien reiät osoittautuivat liian pieniksi ostamaani kuminauhaa varten, mutta onneksi muruni auttoi minua ja teki hakaneulasta karhentamalla viilan, jolla sitten "hioi" kaikkien helmien reiät hieman suuremmiksi. Miten uhrautuvaista ja suloista. :)
  • Nuo vasemman alalaidan korvikset joissa on simpukat ja korallin väriset helmet ovat jo osoittautuneet ihan lemppareiksi ja ovat killuneet korvissa monia kertoja.
  • Alareunan värikylläise thedelmäkorvikset ovat totaalista kitschiä, mutta juuri siksi loistavat kesäkorut.
  • Yläreunan rannekoru kera pääkallojen, tähtien ja noppien, edustaa enemmänkin muutaman vuoden takaista tyyliäni, mutta vaikka käyttöä ei ehkä kauheasti löydykään, oli se vain pakko tehdä.

En siis ole mitenkään super taitava ja väkerrykseni ovat äärimmäisen yksinkertaisia, kuten kuvista näkyy, mutta koruja ei koskaan ole liikaa ja kaikkien ihanien helmien ym. kanssa nyhvääminen vaan on hurjan mukavaa. Olen viime aikoina tilaillut melko paljon uusia osia ja tarvikkeita, joten näitä tulee varmaan pian lisää.

Huomenna menen ostamaan Lorealin uuden suihkutettavan itseruskettavan, ja lupaan kertoa arviot siitä vielä tällä viikolla. Testasin sitä tänään kaupassa hieman kädenselkään, ksoka en uskaltanut ostaa näkemättä sävyä, ja voin sanoa, että vaikuttaa äärimmäisen lupaavalta. Saa nähdä, josko minustakin tulisi sen avulla terveemmän värinen, jotten näyttäisi aivan ruumishuoneelta haetulta.